Her kan du se ofte stillede spørgsmål.


Q A

Leverer I fra dag til dag overalt i Danmark? Ja, vi leverer overalt i Danmark, og vores dag til dag levering med egne biler giver dig en 100% leveringssikkerhed. For småordrer, uden samtidig kistelevering, anvendes GLS der leverer dag til dag med en sikkerhedsmargin på 98%. Dog skal du være brofast med Jylland, Fyn eller Sjælland. Vi leverer alle hverdage. Ved ekspreslevering også i weekender eller helligdage.

Q A

Hvor får I jeres produkter fra? Vi får vores produkter fra Tyskland, Ukraine og Polen. Kisterne bliver fabrikeret af en danskejet virksomhed med løbende dansk kvalitetskontrol, og leveret til vores 4 lagre i Danmark. Herefter samles kisterne efter vores kunders ønsker. PLUDRA i Tyskland er vores leverandør at urner og anden tilbehør.

Q A

Sender I fakturaer ud med posten ? Hele ideen er at spare i alle led, derfor sender vi ikke papir ud til ingen nytte. Når ordren er bekræftet, sendes der automatisk en E-faktura til den mail, der er opgivet i kundedatabasen.

Q A

Kan jeg være sikker på at kunne få leveret, hvis jeg skal bruge en kiste her og nu. Ja, alle vore standardprodukter er omfattet af en ekspresordning, der virker døgnet rundt. Vi leverer til alle brofaste destinationer indenfor 3 timer. Ekspreslevering tillægges et ekspresgebyr på 895 kr.

Q A

Kan jeg selv afhente en kiste hos jer? Ja, du kan altid afhente en kiste på et af vore lagre. Ved afhentning udenfor normal åbningstid beregner vi et gebyr på 250 kr.

Du er ikke logget ind

Før du kan se priser og handle på EuroCoffins website skal du oprettes som kunde og logge ind.